2020. április 4., szombat

Sarah A. Denzil

Sarah A. Denzil - A NÉMA gyermek




Oldalszám: 351
A mű eredeti címe: Silent Child
Fordította: Benedek Dorottya
Kategória: Női pszichothriller 


"A szeretet és az árulás traumája! 2006 nyarán Emma Price tehetetlenül és összetörve nézte, ahogy a hatéves fia piros kabátját kihalásszák az Ouse-folyóból. Az év tragikus szenzációja: egy kisfiú, Aiden egy szörnyűséges áradás idején elcsatangolt az iskolából, a folyóba esett és megfulladt. A testét sosem találták meg. Tíz évvel később Emma végre néha újra képes felfedezni az élet örömeit. Férjhez ment, gyermeket vár, úgy tűnik, visszakapta az életét...
...amíg fel nem bukkan Aiden.
A fiút túlságosan megviselték a történtek ahhoz, hogy beszélni tudjon róluk. Feltűnése végtelen számú kérdést vet fel, de ő egyre sem válaszol. Csak a teste, törött csontjai és sérülései árulkodnak mindarról a borzalomról, amiket az elmúlt évtizedben el kellett szenvednie. A fiú sosem fulladt meg. Elrabolták. Emma próbál újra kapcsolatot teremteni az immár kamasz fiával, és mindenáron meg akarja találni azt a szörnyeteget, aki elragadta tőle. De a csendes yorkshire-i faluból ki vetemedne ilyesmire? Csupán Aiden ismeri a választ, de ő nem képes kimondani a kimondhatatlant. Sötét és felkavaró lélektani regény- azonnali kedvence lesz a Holtodiglan és a Pillangók kertje rajongóinak."


Amikor először a kezembe vettem a könyvet, azt hittem, hogy valami unalmas nyomozós történetbe kezdek. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna. Kellemes csalódás volt. Imádtam a történetet, szünet nélkül olvastam végig. Teljesen magával rántott. Az elején teljesen más emberre gyanakodtam, hogy ki volt az elkövető, mint aki valójában volt. Tökéletesen ívelt, jól felépített karakterekkel. Meg van benne minden, ami egy jó könyvhöz kell. Igaz, hiányoltam belőle pár érdekesebb csavart, de a vége szuper jóra sikeredett. Sőt, ennél jobb befejezést nem is lehetett volna elképzelni. 


Pontozás:

Borító: 10/10
Cím: 10/10
Történet/Cselekmény: 10/10




(A képen: Mici Sarah A. Denzil - A NÉMA gyermek című könyvével)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése