2020. április 2., csütörtök

Bemutatkozás

Sziasztok!                       
    

                                 

A nevem: Mici

Időtartamom:

Bizonyára ismerős lehetek Nektek a Micimackós meséből. De ezen a blogomon semmi közöm nem lesz a mesékhez, hacsak nem egy mesekönyvet elemzek.

Az emberek és állatok véleménye is eltérő a körülöttünk zajló dolgokról, eseményekről. Így az enyém is.

A Facebook oldalamat 2020. március 27.-én, este 20:04-kor indítottam el, ez a blog pedig 2020. április 3.-án, éjjel 1:07-kor lát napvilágot (már, ha persze világos lenne).


Arra a döntésre jutottam, hogy létrehozok egy blogot is, hogy összesíthessem a kiolvasott könyveimet és véleményt írhassak róluk.

Úgy tervezem, hogy naponta egy könyvet hozok a véleményemmel, de sose igyunk előre a medve bőrére.

Viszont tisztázzuk, hogy én még az amatőrebbeknél is amatőrebb vagyok, tehát gyengébbek az itt olvasható véleményeim, mint azoké, akik ezt évek óta csinálják. (Bocsi)

Annyit még szeretnék leszögezni, hogy E/3-ban fogok magamról beszélni. Illetve minden egyes könyvre külön pontozás lesz érvényben (a sorozatban lévő könyveket is külön fogom venni).
A pontozásnál mindössze 3 (három) dolgot fogok figyelembe venni:

1. Borító
2. Cím
3. Történet/Cselekmény

A legjobb pontszám 10, míg a legrosszabb 1.

+5 pont is jár a kiemelten jobb / jó könyvekért (amit az adott olvasmánynál meg is fogok magyarázni).



Üdvözöllek Mici kalandos világában! Utazzunk tovább együtt!







(A képen látható: Mici; James Patterson, David Ellis - Gyilkos ház;
L.A. Casey - Gyere haza!; Rosamund Lupton - Azután)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése